onsdag 16 september 2020

Keila "gästbloggar".

 Hej, mitt namn är Keila!


Eller hur är jag det sötaste du sett!

Jag är snygg, snäll, smart, kelig och lite busig också förstås ;-)


Igår var här en "tant" som jag träffat en gång innan, hon hade en konstig mackapär med sig som jag nog kommer ihåg att jag sett innan.

Fast jag var så himla liten då...

jag fick plats i en stol

Kolla:



Nåja, mer om gårdagen!

Jag slickade på "tantens" glasögon och sen ville jag nospussa bita på den där saken...

då sa de att den får du nog låta bli

Va?? 

Var det ingen hundleksak??

Ja ja, gör vad du ska då....jag ligger väl still en liten stund..

och sen..

kan vi busa då?

Inte?!


Tråkig människa den där med den konstiga ickehundleksaken

HON brydde sig även om min storebror Kenzo!



WHAT!!!!

när jag finns som är sötast i världen

Nåja, jag gör livet surt för honom så ofta jag kan!

Biter honom i öronen och så...

retas lite...

Det FÅR man när man är liten!

Visst?

Voff & nosbuff från Keila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar