onsdag 9 september 2020

En SVART dag!

 Huvudvärk från helvetet igår och shopping idag!

Snacka om kontraster!

Dagens SVARTA blev en ursnygg och jätteskön stickad långtröja/klänning från Saint Tropez! (OBS! bild från nätet) köpt i Emelies Butik, Hörby


Denna tror jag att jag kommer att trivas massor i och använda både till jeans, svarta brallor och strumpbyxor. 

Dagens SVARTA bild från mig är på vackra Fanny som kort och gott har fått namnet NOIR av mig. 

Dagens SKRYT (måste bara få skryta lite ju) är att denna bilden kommer att finnas med på en virtuell fotoutställning i Melbourne nu i höst, coolt va? 

Håll avstånd och var rädda om er/Carina



6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack snälla, det var en ära att få bli utvald. Ha en go helg/Carina

      Radera
  2. Såg mycket snygg och skön ut din klänning/tröja som du köpt.
    Så kul med bilden du tagit.
    //Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för orden och titten inne hos mig, trevlig helg/Carina

      Radera
  3. Åh vilket fint foto och sååå roligt att det skall visas upp <3 FIN blogg har du!

    SvaraRadera